Blogger Layouts

PERINGATAN

Ahad, 18 Mac 2012

_aKU_sUmbaT_maLaM_niEh_


Tgh2 kesumbatan idea nk tulis mender akhir nyer dpt gak idea.... ahakz... perempuan ni satu cobaan ruper nyer... susah seyh nk hilangkan sorang perempuan dalam hidup... yg special ahh... yg kalau dh karo tuh, x yah knal x per... huhu.. kasar x bahase??.. nmer pown blog, bukan klas B.M..
citer nyer bermula biler byk plan x jadik lah... wakaka..
  1. igtkan x nk ader hubungan serius ngan mner2 perempuan.. tpi ader jgak..
  2. igtkan x nk dh rapat ngan budak perempuan... tpi rapat jgak...
  3. igtkan nk jadi mcm zaman aku sekolah kat ST THOMAS and SABS... anti perempuan... x boleh jugak....

Hidup ni mmg sial kalau aper yg kiter nk x dpt... so.. “Hilang lah kau permpuan dalam hidup aku... syuuuhhh.. lari jaoh2... aku nk hidup sbg jantan yg x der perasaan kat mner2 permpuan....”
BOOOOF!!

agak2 nyer menjadi x spell aku kali nieh??...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan