Blogger Layouts

PERINGATAN

Ahad, 4 Mac 2012

_Pe$aN-@yaH_


Ayah aku… seorang insan yg paling byk mengajar aku erti hidupnyer aku kat atas muker bumi nieh… ayah x jemu ngajr aku mcm2… biarpown kekadang aku buat babil… ayah ttp ikhlas ngajar aku…..

Therefore aku berharap giler one fine day I will be deadly just like my father… pandai merancang  baik dari segi  jadual harian keluarga kami…….. punca kewangan keluarga…. Cara berbelanja…… begitu juga didikan agama terhadap anak2……..

Satu hari, aku belajar bawak keter ngan ayah kat bandar…. Tgh ayah ckp2 pasal keter (aku x dgr sgt sebenornyer…) ayah ader sebut  satu ubgkapan yg betol2 buat aku tersedak hati…. “begitulah juga dgn hidup awak biler besar nanti….. biler dh berkerjaya….. biler dh berkeluarga…… UNTUK ANAK AWAK NANTI…. DIDIKLAH DENGAN ILMU AGAMA SEDALAM-DALAMNYA……. AJARLAH ILMU DUNIA SETINGGI-TINGGINYA…. Pastu ayah diam…………………………………….
Sayang ayah


Tiada ulasan:

Catat Ulasan